top of page
![](https://static.wixstatic.com/media/41d000_ef61c7c46db453ecc17c3a4193189e97.png/v1/fill/w_96,h_60,al_c,q_85,usm_0.66_1.00_0.01,blur_2,enc_auto/41d000_ef61c7c46db453ecc17c3a4193189e97.png)
Osim osnovnih podataka: broja objava, tonaliteta objave, medija, korisnici su u mogućnosti da dobiju pregled komercijalnih vrednosti medijskih objava, uključujući i oglase i reklame.
Izveštaji se izrađuju na osnovu monitoringa i analize štampanih i elektronskih medija, pri čemu su u proračun uključeni rlevantni cenovnici medijskih kuća (bez agencijskih I drugih popusta).
Proračun je vezan za sve objave koje su plasirane u toku dana, tako da klijent dobija zbirnu vrednost svih objava prema gore navedenim parametrima.
Analize komercijalnih i PR vrednosti
![](https://static.wixstatic.com/media/76026e_9d87b9286124461a81a3f5e52c763061.jpg/v1/fill/w_705,h_420,al_c,lg_1,q_80,enc_auto/76026e_9d87b9286124461a81a3f5e52c763061.jpg)
Primer kompletne analize
Komercijalnih i PR
vrednosti
bottom of page